lördag 22 augusti 2009

nu är soffan på plats... HELA en

Jag fick åka och hämta den sista kudden som saknades... den tog upp hela bilen så det var tur att vi inte åkte tillsammans allithop som vi tänkt först.

Dagen har varit full med plocka och städa fixa och dona. Plockade ner vinbären som höll på att ramla av busken och tvättade.

På eftermiddagen var det dags för årets (och första också för den delen) grannfest på gatan. Tur med vädret hade vi verkligen, det gick att sitta ute hela kvällen. Mycket trevligt var det också, även om några fick för sig att äta "suring"... det luktar ju så vidrigt och smakar inte särskilt gott enligt mig... men jag unnar de andra nöjet, men man kan väl få retas lite?!

I morgon är det tidig morgon eftersom vi ska spela golf en tidig runda. Lite nervös är jag allt... undra om jag kan fixa 36 jag med?!

Sovdags för oss nu!

Inga kommentarer: