tisdag 18 augusti 2009

Lite risig idag... men har fått en förklaring i varje fall


Hej hopp... har varit hängig igen nu efter en OK helg. Samma som förra veckan med illamående, ont i magen, ont i livmodertrakten, svettas eller fryser osv. Idag gav jag helt upp och gick till läkare och han sa direkt... urinvägsinfektion... hade även protein i blodet och skyhöga värden i övrigt. Så jag fick antibiotika i varje fall... skönt att få ett svar på vad det är... nu gäller det att bli kry igen. Känner mig dödstrött som om jag skulle kunna sova i flera dygn i sträck.

Jag orkade i varje fall att släpa mig runt Coop och så köpte jag en 5-kilos present... en ny mixer... Den är visserligen grön och jag hade tänkt mig en svart, men då var den gröna hälften så dyr som den svarta. Snygg va? Lite färg i köket är ju aldrig fel.

Här ska mixas smoothies till frukost. Det var lite roligt med läkaren jag träffade idag... han förkastade INTE LCHF.. men menade att om man ska få en bestående viktminskning måste man röra sig (räcker med promenad) i 30-40 minuter varje dag... så nu är det bara att bli fri från urinvägsinfektionen och sedan är det promenad VARJE dag på löpbandet i varje fall om jag inte tar mig ut.

1 kommentar:

Jennike sa...

Se till att dricka tranbärs juice, det är bra mot bakterier i urin! Krya på dej. Kramen