torsdag 29 oktober 2009

Nu har det blivit kallare... igen

Under om vintern är påväg på allvar eller om vi ska ha höst ett litet tag till? Igår eftermiddagen blev det kallare och idag har det bara varit nån enstaka grad varmt. Gräsmattans rimfrost har inte ens tinat fram i solen. Det får gärna bli vinter för min del, men jag hoppas slippa från detdär hattande fram och åter... snö en dag, slask en annan osv.

Idag är jag LITE bättre i nacken, har inte fullt lika ont. Körde hårt med värmedyna på nacken igår eftermiddagen (synd att man måste springa så mycket till micron fram och åter)... och så la jag på linement i natt. Hoppas det ska försvinna snart, annars måste jag nog ta en tur till massören till veckan igen (blir så dyrt i längden dethär). Inte nu på måndag utan nästa ska jag till företagshälsovården igen.. hoppas jag kan få lite mer massage då med tanke på vad ont jag har.

Ska strax hämta sonen på dagis och dottern från fritids. Vi ska åka till vårdcentralen och sonen ska göra hörseltest, ska bli intressant och få veta om han hör som han ska. (då vet jag ju att han VÄLJER att inte höra ibland)...

Ha det gott!

1 kommentar:

Helen sa...

Nä, slask vill vi inte ha, men jag tycker det är OK med endast frost i stället för snödrivor...

Hoppas att nacken blir bättre och att ni får en trevlig Alla helgonshelg!

Kram!