fredag 9 oktober 2009

Höst, höst och höst i bilder

Tack Eva-Britt för lunchen och trevligt sällskap en stund. Det var skönt att komma ut ur huset ett tag och tänka på annat. Lycka till med projektet nu... du vet vad !?

Hösten i bilder kommer här. Vilket underbart väder det är idag! Nån promenad har jag inte orkat/hunnit, men väl några bilder.
Jag tycker det har varit en sååå lång härlig höst iår. Mycket längre än vanligt tycker jag, men det får vi väl tacka den varma och fina september för.

Gissar att det bara är att ställa undan golfklubborna nu dock. Lite trist, men samtidigt så tycker jag det ska bli skönt med en paus också. När det är säsong och fint väder kliar det i fingrarna att spela, men vi har ju spelat ganska intensivt ett tag. Det blir extra roligt till våren att ta fram dem igen



Verkar vara ganska lite rönnbär i år. Inte så många i varje klase och inte såå många klasar på varje gren... under just om det är ett tecken på lite snö... eller mycket... minns inte hur det var, nån som minns?


1 kommentar:

Eva-Britt sa...

Tack själv! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Vad skulle jag göra utan dig!? Du har blivit en av mina allra, allra bästa vänner med tiden. Tack för att du finns!Och sköt om dig så laddar vi för SPA:t på måndag!