onsdag 24 mars 2010

Igår beställde jag...

växter från Hortogreen... så lite känns det att det håller på att gå mot vår och sommar ändå. Det blev en hel del, så det gäller nu att snön försvinner så jag hinner gräva och göra ordning där allt ska sitta. Jag har också köpt frön att så... tomater mest och lite blommor... ska försöka hinna göra det imorgon tänkte jag.

Var sååå trött igår men bestämde mig ändå för att gå en tur på löpbandet. Kände mig såå duktig när jag var klar, 45 min. gick jag i ganska lugnt tempo. Idag är det golf-dags igen... ska svinga lite idag med och se om jag hittar igen min forna form. Det börjar vara dags att boka en lektion med vår Pro igen också för att slipa på detaljerna. Jag slår mycket bollar åt höger, vet inte varför och det kan han säkert fixa till... se vad jag gör för fel.

Solen skiner idag också så fint... är så härligt vårväder nu! Hoppas det håller i sig till helgen. Sonen är bjuden på kalas på lördag (och de ska vara ute) plus att vi ska hjälpa kompisar att flytta till hus... så det blir fullt upp i helgen verkligen.

Ha en riktigt bra onsdag!

1 kommentar:

Jenny sa...

Å så kul med nya växter! Har själv i år hittills köpt en (!) fröpåse, även om jag är sugen. Det har liksom inte blivit tid och ork till det också. Men det kommer nog!