onsdag 17 mars 2010

Idag blir det premiär

Idag blir det premiär för årets golfande. Jag ska på lunchen testa IKSUs golfsimulator. Det är definitivt säkert inte samma känsla som att spela ute, men ett bra sätt att träna lite teknik på hoppas ja.

Gårdagen blev lugn och städad. Maken hade fixat en helt underbart chokladmoussetårta som vi smaskade på. Ett presentkort från MediaMarkt fick jag i present att köpa ett kamerastativ eller något annat jag vill ha.. ska bli kul att åka och handla sedan. Barnen hade gjort fina teckningar och kort till mig. Så det blev en fin födelsedag även om jag var fruktansvärt trött efter jobbdagen (som var fylld med ovanligt mycket möten osv.).

Solen får vi se idag, men sen verkar den försvinna flera dagar.. jag hade hoppats på fint väder till helgen så vi kunde åka skidor, men vi får se hur det blir nu. Mer snö väntas. Samtidigt hörde jag på radion i morse att första tranan kommit till Hornborgarsjön... så våren ÄR på gång.

I morse mötte jag en strålade glad son till en kompis... "idag är det 2 månader tills vi ska till Cypern"... och visst... det är inte längre nu. HÄRLIGT. Längtar mycket kan jag säga.

Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer: