tisdag 31 augusti 2010

Still going...

Ja.. jag fortsätter på inslagen bana och soppar på. Utmaningen blir på torsdag när jag och en gammal kollega ska luncha, men jag tror att hon förstår mig också. Imorgon är det vägning hos konsulenten. Känns som jag gjort mina uppgifter inför mötet och är nöjd med resultatet. Jag känner mig beredd att göra STORA förändringar i livet för att ALDRIG, ALDRIG se ut såhär igen.

Till min stora glädje fick jag använda hål 3 på skärpet idag när jag drog igen byxorna. Flera byxor känns som jag håller på att tappa dem och det känns fantastiskt bra!

Har dock svårt med stillasittandet inser jag. Igår la vi lite golv till så nu har vi bara köket kvar att lägga... Känns helt underbart att snart är den delen klar. Vi måste få dit listerna igen, men det känns som en småsak i sammanhanget. Gissa om det blir fint med samma golv i hela huset!!! Och så skönt att gå på, svalt men ändå varmt.

I går natt vaknade jag vi 2 och var pigg, men ändå trött eftersom jag bara sovit några timmar. Det var nästan omöjligt att somna om. Dock orkade jag hela dagen igår och kvällen, så kanske jag börjar få lite av den där överskottsenergin som det pratades om. I natt sov jag betydligt bättre, sov hela natten men vaknade klockan 5 och tyckte det var dags att stiga upp. Dumt att stiga upp så tidigt, men samtidigt svårt att hålla sig vaken längre på kvällen, för då är jag sååå trött! En "biverkning" med kuren är man behöver mindre sömn, men jag kan ju inte börja stiga upp klockan 5 eller hur!?

Nu ska jag använda min nuvunna energi till att försöka bocka av en sak på min att-göra-lista... för idag känner jag mig riktigt pigg!

Inga kommentarer: