onsdag 20 januari 2010

Idag..

... är kampen mot sockermonstret fruktansvärd... jag har konstant hungrig... känner mig sugen mest hela tiden och vill bara gå till frysen, gräva fram dendär underbara glassen med hela vita chokladbitar i och sjunka ner i soffan och se en bra film (jo, jag jobbar hemma idag)...

... men JAG SKA INTE ge efter! JAG SKA INTE!...

Jag har dessutom en deadline idag och jag borde i varje fall få ihop intro, teori och ett utkast till resten av artiklen... men det går lite trögt... kanske beror det på att detdär sockermonstret upptar så mycket av min tankeverksamhet!

.... MEN JAG SKA INTE GE EFTER!

4 kommentarer:

Helen sa...

Död åt sockermonstret!!

Kämpa på!!

Jag har nyss skrivit lite tips om Cypern i mitt svar till dig på min blogg! Kika in när du har tid.

Kram!

Malin sa...

Klart du fixar det... kan du inte ta en morot, fast jag bara blir hungrigare av det... ?

Nu har jag skickat ett mejl till dig.. :) Har vart på banken idag så vi får väl se snart. Håll tummarna! Kramar// Malin

Anonym sa...

Pepp! Vad duktig du är. Jag får nog erkänna att jag är en slav under sockret. Borde avgifta mig.. :)

Bibbi sa...

Du är så duktig Camilla! Önskar jag vore lika ståndaktig som du är. Jag kan klara mig från godis och sånt, men potatis och macker... Inte en suck! Men nästa vecka ska jag nog ha tid att börja träna igen;)

Kan avslöja att jag grät när jag såg bilderna du tagit på mig...Inte kul.
Men på lördag ska vi ha trevligt och unna oss lite extra, sen är det pepp som gäller igen;)
Sköt o9m dig!
Kramen