torsdag 14 januari 2010

Dagens skratt ?!

Sätter mig i bilen efter att ha lämnat av maken på jobbet... hör ett kraschande ljud, men tänker inte mer på saken... åker till jobbet.. parkerar bilen och tar väskan och går mot dörren... tycker det drar lite kallt så jag drar jackan tätare runt med... det var ju faktiskt kall och blåser lite... blir inte bättre...

Kommer in på jobbet och hänger av mig... tycker fortfarande det drar... om rumpan...

Känner efter OCH...

.... det har gått en stor REVA i byxorna... i bak, så halva rumpan sticker fram... Shit.. nya byxor och allt...

Vad göra?!

Jaa.. tur att jag tog den långa stickade tröjan idag som väl går över rumpan! ... kanske kan jag skratta åt det i morgon... men just nu känns det inte så roligt!

1 kommentar:

Helen sa...

Hihi, precis som i en komedi av högsta klass...men jag förstår att det inte var lika roligt "i verkligheten".

Vad duktig du är, som håller dig ifrån sötsaker och äter nyttigt. Jag håller tummarna för dig!

Trotsiga barn är inget roligt. Nu är mina så stora, men jag minns att min son hade en del jobbiga trotsperioder. Jag har lång stubin, men ibland kunde man bli tokig. Jag har inga speciella råd att komma med, utan försök behålla förståndet, och tänka att det kommer att bli en bra kille av sonen, så småningom. Det blev våran pojke!

Kram!