onsdag 22 juli 2009

Bilder


Dagen idag är en sån där mellandag känns det som. Maken är och spelar golf (vi fick ingen barnvakt) och barnen leker med varsin kompis (sonen borta och dottern här). Vad ska man ta sig till... vet inte om jag orkar börja dra i tapeterna eller om jag ska fixa med något annat. Samtidigt är det väder för att vara ute idag, men resten av veckan blir inte så kul, så det är ingen mening att börja dra i något där heller.

Lite nya kort har jag att dela med mig av. Skickade in förstoringar igår, så det ska bli jättespännande att se resultatet med nya kameran. Var igår på MediaMarkt för att köpa ett linslock (som jag tyvärr tappade i skogen) och fick höra att min kamera var så populär att den var slut hos tillverkaren till och med. Kul... och den ÄR bra.



Visst är det något visst med svartvita foton också. De är så vackra tycker jag.


Hänglav är inte så vanligt att hitta längre. Hittade det i skogen när vi orienterade jag och dottern. Det var nog i samband med denna bild som jag tappade linslocket också. Men en fin bild blev det verkligen.

1 kommentar:

Maria sa...

helt underbara bilder! alltid kul att ta kort med en bra kamera!