tisdag 7 december 2010

Julen till ära... en ny design

Lite julerött tiden till ära.

Här är det lugnt... jobbar hemma idag för att hinna ikapp lite. Igår fick jag verkligen inget gjort eftersom vi hade möte med ganska heta diskussioner och jag blir så irriterad att en viss person inte kan lyssna och ta till sig av det vi övriga säger. Det blir en sådan där sandlådediskussion och det tycker jag är fruktansvärt frustrerande!

Igår började jag slå in julklapparna och har nu slagit in alla... sååå skönt. Måste bara hitta på något kul till dotterns julstrumpa (brukar köpa något pyssel eller så så de har något att göra där på morgonen när de vaknar). Igår fick vi också en överraskning... om det inte blir busväder kommer svärmor och svärfar på julafton. De har velat lite fram och åter, men hade bestämt sig nu. Så roligt! så då blir vi ganska många på julafton här. KUL! Nu gäller det att börja planera och fixa med maten snart. Det är inte så länge kvar nu.

Jahapp... dags att ta tag i dagens jobb... undra i vilken ende jag ska börja????

Inga kommentarer: