måndag 21 september 2009

Ny banner

Hej hopp.. måste ju byta banner nu när det dels är höst... med höstbilder... och sedan har vi ju bara en katt. Det var lite tomt i morse när vi vaknade, och jag funderade en del över hur han har det nu i sitt nya hem. Förhoppningsvis har allt gått bra och han börjar lära känna sin nya husse och matte.

Nu måste jag bara ta tag i dagens vedermödor och fixa möten, skriva på min text som helst ska bli färdig idag och sedan ladda inför föräldramötet i kväll.

ha en bra måndag! Solen skiner ännu så länge och det ser riktigt härligt ut ute... så man blir sååå glad bara av det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har även jag hittat till din blogg! :)

Hoppas att det kommer att funka bra med Simon. Det ser i alla fall ut som att vi kan vara kattvakt till Alice, jag har inte noterat något annat än dagtid under helgen.

/Helena

Helen sa...

Så fin din banner blev!

Tråkigt att Simon har lämnat er, men ni gjorde nog det enda rätta. Hoppas att han börjar må bättre nu.

Visst blir man piggare när solen skiner?! Man får en helt annan energi att ta tag i sakerna som ska göras, tycker jag.

Ha det gott!

Kram!