lördag 26 mars 2011

Härlig men blåsig lördag

Vilken härlig dag vi haft med utflykt till öppet hus på flygplatsen. Barnen tyckte det var oerhört spännande att få se ett plan landa på nära håll, se inuti en helikopter o se hur det ser ut i uppe i kontrolltornet. Jag för min del tyckte det var lika spännande och mysigt med utflykt tillsammans.

Igår gjorde jag det för första gången - jag köade för att köpa den absolut senaste prylen ... En iPad 2... Kan säkert ses som en onödig leksak, men jag kommer använda den i jobbet o läsa artiklar o elektroniska böcker på. Jösses vad mycket onödiga papper jag skriver ut annars. Kan rapportera att den är bra att skrivs på också, jag sitter med den just nu. Ska bli roligt att börja inviga den på jobbet också.

Annars har vi deltagit i earth-hour ikväll... Man borde ha så oftare, mysigt med levande ljus.

Ha en härlig söndag... Jag ska nog roa mig med att sy till bröllopet vi ska på i påsk.

Inga kommentarer: