tisdag 10 maj 2011

Du sköna maj!

Tänk att det var 23 grader varmt i Umeå igår.. Helt otroligt, vi har inte ens mitten av maj.

Nu är det fruktansvärt mycket igen, jag är i Uppsala igen, för andra gången på två veckor. Tur att det är lite tid till nästa gång. " Inte nu igen" sa sonen igår kväll. Sedan undervisar jag på grundutbildningen, sen är det flyttcirkus på jobbet också med allt vad det innebär. Åhhh.. Så jag längtar till utlandsresan nu...

I söndags låg jag och maken ute på terassen och invigde solstolarna för säsongen. Jag har dessutom äntligen hittat en bikini att sola i, så den blev också invigd. Oerhört härligt var det och lite färg fixade jag också på kuppen.

Så bloggen blir lite lidande av att mitt liv snurrar lite för fort just nu.

Såååå... Ut och njut av sköna maj... För skön maj är det!

Inga kommentarer: